Klachten

Heeft u een klacht over de dienstverlening van Berghoef Accountants en Adviseurs? Dan willen we dat vanzelfsprekend graag weten. Om gepaste actie te kunnen ondernemen. Uw klacht zal serieus en volgens een vaste interne procedure worden behandeld.

Overigens wordt niet elke klacht per definitie het beste in aanmerking genomen via een formele procedure. Misverstanden of onbedoelde communicatie-ruis kunnen veelal worden opgelost door een telefoontje of een goed gesprek. In dat kader kan uw klacht bijvoorbeeld gaan over: de facturering, ons inhoudelijke werk, over de samenwerking met één van onze medewerkers, de tijdigheid van onze dienstverlening etc.

Wordt door uw klacht het wezen van de accountancy/advisering geraakt, dan zullen wij u verzoeken om deze klacht formeel bij ons bekend te maken. Wij zullen daar dan schriftelijk bij u op terugkomen. Denk in dat licht aan klachten omtrent: partijdigheid en onafhankelijkheid van de accountant of medewerkers, ondeugdelijk werk waardoor u financiële schade lijdt, grove fouten in de uitvoering van de werkzaamheden etc..

Wilt u een formele klacht kenbaar maken?

U kunt het klachtenformulier invullen, of maak uw klacht schriftelijk bij ons kenbaar.

Rob Bakker

Op zoek naar financiële
en fiscale kansen voor uw bedrijf? Ik denk graag met u mee!

Rob Bakker
Registeraccountant /
directeur

Neem contact met mij op

+31 297-381212
Berghoef Accountants en Adviseurs

Neem contact met mij op!

Vul uw gegevens in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op over uw wensen.