Loonadministratie

Als ondernemer krijgt u elke maand met de loonadministratie te maken. Dit is een complexe en tijdrovende taak, die ook nog eens goed moet gebeuren. Een enkele fout kan flinke problemen opleveren. Daarom kunt u beter uw loonadministratie uitbesteden aan ons. Wij zorgen ervoor dat dit goed gebeurt en dat u zich weer kunt bezighouden met waar u goed in bent.

Of het nu gaat om alleen het salaris van de Directeur-Grootaandeelhouder of een enkele oproepkracht of om de uitbetaling van 200 vaste werknemers, wij kunnen uw loonadministratie verzorgen. Natuurlijk op een discrete en professionele manier, waarbij we geen enkel detail over het hoofd zien.

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor uw loonadministratie? Of wilt u meer weten over onze diensten? Neem contact met ons op voor een kennismaking.

Onze salarisadministrateurs staan voor u klaar

Een team van salarisadministrateurs staat dagelijks voor u klaar. Zij zorgen niet alleen voor de verwerking van loonstroken, maar staan u ook bij op het terrein van lonen en loongerelateerde zaken. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de toepassing van de fiscale Werkkostenregeling. Ook voor vragen over specifieke CAO’s, over het minimumloon, over werkgevers-subsidies, arbeidscontracten of over bedrijfspensioenachtige onderwerpen kunt u bij onze mensen van de salarisadministratie terecht.

Zij werken waar nodig nauw samen met onze accountants en fiscalisten. Daarbij is het uitgangspunt dat de loonstroken steeds correct, tijdig en op maat worden verwerkt. Waar mogelijk worden – vanuit het perspectief van de werkgever – besparings-scenario’s geïdentificeerd en met u besproken.

Voor het verzorgen van de salarisadministratie maken wij gebruik van de software van NMBRS. Hiermee is online samenwerken perfect mogelijk.

Online samenwerking

De online samenwerking in ons software pakket NMBRS tussen u en ons wordt altijd naar behoefte ingevuld. Wilt u zoveel mogelijk zelf doen in het systeem? Of juist niet? Wilt u alleen de salarisadministratie laten verwerken, of ook gebruik maken van de uitgebreide HR-module? Alles is mogelijk. We maken heldere afspraken over de vraag wie wat precies doet, en wat u van ons mag verwachten.

 Alles kan online, via de goed beveiligde digitale omgeving. Denk daarbij aan het doorgeven van salarismutaties, het registreren van verlof en het raadplegen van diverse overzichten. Het is ook mogelijk het systeem zodanig in te richten dat u signaleringen ontvangt bij het verlopen van arbeidscontracten of proeftijd, verjaardagen of jubilea!

En hoewel alles digitaal kan, verliezen we het persoonlijk contact niet uit het oog. Ons team van salarisadministrateurs staat altijd voor u klaar.

Personeelscheck

Als werkgever met personeel heeft u een goed idee van de omvang van de administratieve lasten. U krijgt te maken met veel regels en formaliteiten en er moeten allerlei formulieren worden ingevuld. De financiële risico’s zijn niet gering.

Misschien vraagt u zich wel eens af: zie ik wellicht iets over het hoofd? Is die onkostenvergoeding niet te hoog? Is het loon wel volgens de CAO? Zijn de pensioeninhoudingen wel in orde? Berekenen we het netto salaris wel goed? U wilt zeker weten dat  u als werkgever goed zit ten aanzien van uw financiële en fiscale verplichtingen aan personeel en Belastingdienst.

Berghoef kan u hierbij helpen. Wij hebben op basis van onze jarenlange expertise een PersoneelsCheck ontworpen. Hierbij houden we de formele kant van de personele zaken onder het vergrootglas. Als uitkomst van de PersoneelsCheck krijgt u van ons een verslag van bevindingen: wat loopt niet goed, wat zijn de risico’s en wat moet worden veranderd. Zodat u concreet aan de slag kunt, verbeteringen kunt laten aanbrengen en de risico’s kunt verminderen.

Wij zijn graag uw financiële en fiscale sparringpartner

Bent u op zoek naar uw eigen bedrijfseconomische en fiscale sparringpartner, die u helpt de juiste keuzes voor uw onderneming te maken? Of wilt u uw jaarrekening, boekhouding en andere financiële verslagen of prognoses goed geregeld hebben? Wij denken graag met u mee om uw bedrijf verder te helpen.

Maurice Geurs

Maurice Geurs

Registeraccountant / directeur

Rik Boogaard

Rik Boogaard

Registeraccountant / directeur

Tom Domic

Tom Domic

Belastingadviseur / directeur Klantrelaties

Patrick Verboom

Patrick Verboom

Registeraccountant / directeur